torstai 4. kesäkuuta 2015

Kukkia poimin, kukkia kannan...

Kauneimmat niistä minä Sinulle annan <3

Oi oi.....ihania ruusuja ja luonnonantimia...siis jollei olisi kukkia kotona, olisi koti aika tyhjä ja kolkko paikka!

Ostan usein kauppareissulla kukkakimpun. Marketin ruusukimppuja olen ostanut nyt kaksin kappalein, parikymmentä ruusua täyttää ihanan RM-coolerin <3 Ja kaikenlisäksi ovat kestäviä!! Nytkin parvekkeella on toistaviikkoa vanhoja ruusuja ja sisällä olevat 7 päivää vanhoja. Kestää vaikka saavat hampaanjälkiä lehtiinsä ja varsiinsa. Tästä kukkien syönnistä käydään tiukkaa taistelua Einon kanssa. Ja mokoma ei usko-ei sitten millään. Nyt mennään sumutinpullo aseena tiukkaa vääntöä kukkien kohtelusta.

Yksi aamu heräsin kun yksi ruusunoksa oli makkarin kynnyksellä vastassa. Onhan se romanttista herätä ruusu polulle, mutta senkin saisi tehdä kaksijalkainen eikä nelivetoinen kolli ;)

Tästä poiketen tulikin mieleen mitä sitä sängystä nykyään löytyykään (pakollinen kissa-uutiset...älä lue jos ärsyttää!)

Yksi kerta veli ilmoitti että on pudottanut postilaatikosta mulle pussillisen ruuveja ja roppuja. No eipä niitä löytynyt kun kotiin tulin ja aattelin vain että veli on unohtanut asian. Kunnes kun olin menossa nukkuman ihmttelin mikä pussi mun tyynyn alla osittain on...samalla astuin jonkun kovan päälle. No se ruuvipussi oli viety sänkyyn ja levitetty ruuvit ja roput pitkin poikin. Oli siis ruuvi löysällä :D

Usein kun käännän kylkeä, nappaan altani leluhiiren tai nallen. Tai ne molemmat ja kaikkea muutakin esim, joku mainoslappu tuodaan myös mun viereen. Pedatessa heittelen sitten ylimääräisiä tavaroita pois..

ja muutakin meillä nykyään sattuu ja tapahtuu. Vessan pyttyyn on pudottu x2, parvekkeelta on tiputtu 1x alas, suihkuverhossa on harjoiteltu vuorikiipeilyä niin, että kohta kun menen suihkuun verho vuotaa kuin rei´itetty minigrip-pussi...vesi vaan suihkuaa rei´istä, hattuhyllyllä joskus väijytään ja kun tuun kotiin saan kissan päähäni. Ai että tätä kissan omistajan elämää ;)

Mutta kun hippii aamuyöllä samalle tyynylle kehräten ja tökkien ja oikein kaivautuu mun viereen, huokaistaan molemmat "onnesta"...kunnes aletaan hiuksia repimään päästä!

Ai niin niitä kukkakuvia mun piti laittaa:







Tulipuna- ruusut pojan valmistumiskukkia.






Ja sitten keväthyasintit, otin ne nyt maljakkoon...voi juku kun on kauniit...ja se tuoksu <3





Miksen ole opiskellut itseäni kukkamyyjäksi?

ja kissaa ei kiinnosta nämä kukat:


Nykyään jopa tekokukat on niin kauniita, ettei haittaa yhtään ettei ole aidot.

Nyt kukkii siis sisällä on ulkoa, nautitaan luonnon antimista ja omista pikku puutarhoista/parvekkeista <3

Anne-Mari

P,S: Prk....mun laturi on syöty!!!

2 kommenttia:

  1. Voi syreenit kukkivat...täällä minulla ei ole syreenejä...niitä kaipaan. Ja nuo ruusut...huah...kauniita nekin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä näitä syreeneitä on, pitkin Vistan raittejakin löytyy :) Kumpa kukkisivat koko kesän...

      Poista