keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Täkki

Sain äitimuoriltani vanhan täkin (siis olin vihjassu jo tovin kuinka voisin antaa täkille hyvän kodin)<3

Kuvat ei tee yhtään oikeutta siihen kuinka kaunis täkki on. Ikää täkillä on liki 60-vuotta ! Mun äiti täyttää ens keväällä 90-vuotta, joten täkki on antiikkiantiikki. Äiti on saanut tämän omalta äidiltään, josta mulla on vain hämärä muisto. . .

Värit ei nyt ihan ole mun maun mukkaan, mutta tässä on se tarina ja muisto, joita itsekkin muistan. Vierastäkki, ja olen tainnut itsekkin nukkua täkin kanssa monet lapsuusunet<3 Vai oliko se silloin yllä kun pienenä sairastelin äidin hoivissa?





Tunnearvo on korvaamaton<3

Keskiviikko terveisin Anne-Mari

15 kommenttia:

  1. Hyvänä on säilynyt täkkivanhus :-)

    VastaaPoista
  2. Kaunis täkki ja ilmeisen hyvin säilytettykin vähäisen käytön lisäksi kun on noin hyväkuntoinen.

    VastaaPoista
  3. Parhaat tavarat ovat niitä, joilla on tunnearvoa...:)

    VastaaPoista
  4. Ompas hyvin säilynyt täkki, ja niin kaunis!! Tunnearvo on varmasti suuri! ♥

    VastaaPoista
  5. Ihana täkki ja siihen sisältyy paljon tunnearvoakin!
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommenteista:)) Kyllä tunnearvo on korvaamaton, ja olen onnellinen kun sain sen itselleni ja pidän siitä hyvää huolta:)

    VastaaPoista
  7. Onpas ihana muisto ja minusta se on todella kaunis!

    VastaaPoista
  8. Ihana!!! Mulla on tasan samanlainen ja tykkään paljon!

    VastaaPoista
  9. Huomenta!:)
    Täällähän olikin taas kaikkea ihanaa!Tykkään kovasti tuosta täkistäki ja on pitäny kommentoija jo aiemmin mutta jäänyt(:/)sori,että tuo rautanen lyhtyteline on aivan hurmaava.Mistähän se on hankittu?

    VastaaPoista
  10. Minnehän se mun kommentti hävis?no jos ei sitä näy,niin piti ainaki sanomani,että täällähän on taas niin kaikkea ihanaa!!:)ja rautalyhystä kysyisin,että mistä oot hankkinu sen?Aivan hurmaava!

    VastaaPoista
  11. Hei Malla: lyhtyteline on paikallisesta sisustuskaupasta www.torpparinwerstas.com, toimii myös nettikauppana. Lyhtynä roikkuu ihan tavis kaupan lyhty, joka on vain jäänyt unholaan, mutta mukavasti ruostunut kaunistus nykyään:)

    VastaaPoista