keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Yhdessä pelastuneet

Moi taas!

No joo, mitäpä muuta asiaa mulla on kuin kirppislöytöjen kertomuksia:))

Siis, tällä kertaa tarttui ihan jotain muuta mukaan mihin ollaan totuttu. Tänne Mummulaan ostin puisen junaradan perussetin, sitten samasta hyllystä lisä raiteita pussillinen ja vielä löytyi lisälisä rakenteita mm: poliisiasema ja puita , liikennemerkkejä ym....lisäksi vielä Peppi Pitkätossun dvd:n (Mummeli haluaa nähdä huom;))

Tytär hemmotteli poikaansa PuuhaPeten Kimble-pelillä, Muumi dvd:llä ja satukirjoilla. Sanoinkin, että on poika taas onnesta soikeena kun pääsee päiväkodista kotiin <3

Tänään ostin muuten j ou l  u..l..a...h...j...o..ja..... hys....hys.....Ne löytyi sieltä "Saman katon alta"-putiikista....hys hys;)

Siis mun piti kertoa mitä MÄ ostin sieltä kirpulta. Köyhdyin näistä 50 senttiä (hiukan enempi meni poitsun leluihin...)

Mutta olen mä SÖPÖ!! Siis tämä löytö;)

Reppana maksoi 30 snt ja oli sen näköinen että mä en kelpaa ikinä enää kenellekkään. No kyllä kelpaat, ihan sydän suli kun katsottiin toisiamme:



Ota minut kotiisi! Pliis!!!!



Toki Mummeli huolii sinut:)) Reppana oli kankusta kulunut ja pintaa rapissut pois. Bambi- kulta sai höyhenen hännäkseen ja on nyt sen näköinen, että tää on mun koti ja mun reviiri!!

Toisen jonka pelastin oli pikkuruinen laulaja-tyttö, 20 snt.  Hylättynä ja ihan yksin kopassaan tämän bambin kanssa....


Takin kaulukseen tyttö sai myös höyhenen ja mekkoonsa rivin helmiä. Nyt tarkenee lauleskella<3


Hiukan tässä lämmitellään, kun on ollut niin pitkä matka uuteen kotiin.


Pääsivät samaan kotiin nämä ystävykset<3

Super söpö löytö:)))

Terkuin: Anne-Mari


2 kommenttia:

  1. Tuo laulajatyttö on kaunis, ihanasti olet molemmat tuunaillut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkohan ne oli tuoda turvaan:)) Kaipasivat jotain lämmintä ylleen.

      Poista