keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Päivän askare

Heissan!

Tämä ainokainen vapaa on mennyt mm. siivotessa. Mulla on kämpässä musta aukko ja se sijaitsee vaatekomerossa. Nyt oli pakko tehdä tilaa, sillä tytär on tuonut poikansa joululahjoja mulle jemmaan ja poika itse on tulossa tänne perjantaina. Ei ku piilopaikkaa kaivamaan:)

Hemmottelin senverran kauppareisulla itseäni, että taasen joululehtiä ostin tänne, uusin Avotakka, Kotivinkki (ku oli halpa) ja ruåttalainen Drömhem&Trädgård. Olikin mainio lehti, upeita kuvia ja sitten tämä askaremainos, jonka sitten toteutin heti.

Vanha kirja ja lehtiä taittelemaan, kirja oli vanha ja hauras, mutta valitsin sen ulkonäön takia, uudehko olisi ehkäpä jämäkämpi. Tämä nyt on vanha ja nähty juttu, mutta sainpa nyt jotain kivaa tekemistä.

Mutta tämä kelpaa mulle ja kirjoituspöytäkin on raivattu hetkeksi. Lahjatalkoot osa 1 toteutan sunnuntaina:) Ja samalla laitan kortit kuntoon (joulukortit).





Ystävä-hyvän kortteja on otettu esille - niin kauniita<3



Yhteen kirpun kehykseen laitoin nimikirjaimeni.


Eka kuvassa tuoli oli peitelty, mutta alla on vanha pinnatuoli, haettu likan varastosta, omistaja mun äitimuori. Pelastin nyt yhden tänne lämpimään ja tarpeellinen tämä onkin ja kaikenlisäksi ihanan kulahtanut:)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Anne-Mari

8 kommenttia:

  1. Niin tavattoman kauniita kuvia kauniista kodistasi yksityiskohtineen!<3

    VastaaPoista
  2. Suloisia juttuja! Ja ihana kirjoituspöytä. :)

    VastaaPoista
  3. Niin on kaunista :) Mulla on samanlainen pöytä laatikoissa vaan erilaiset vetimet ja noita tuolejakin meillä on 7 :D , juuri viimeviikonloppuna maalasin ne harmaiksi..Sä osaat kyllä laittaa kaiken niin söpön nätiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen muuten nähnytkin tätä pöytää eriversiona vetimineen:) Juu tuoleja jäi 3 varastoon...

      Poista
  4. Kaunista sinulla ♥
    Täytyi liittyä lukijaksesi ja toivottavasti kerkeet vastavierailulle!

    VastaaPoista