keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Juhannus maalla osa 2

No niin, nyt voisi laittaa loppukuvia juhannuksen vietosta taikka siitä paikasta missä oltiin.

Päivät kuluu nopeasti, tämä on toinen lomaviikkoni ja nyt vasta pääsen ajatukseen kiinni, että olen lomalla. Ja eilen ja tänään tulikin koluttua kirpputoreja oikein kunnolla. Ja löytöjäkin tehtiin. Niistä pääsee osaksi ihan lähiaikoina.
Oma kirppis on myynyt ihan hyvin, olisi vielä kolmisen päivää aikaa siellä ostella. Kaikki mitä olen tienannut olen nyt kiitettävästi laittanut menemään, eikä vissiin ole edes riittänytkään!

No nyt vielä juhannus tunnelmiin:


Tästä pääsee ylisille. Omistajilla haave laajentaa oleskelualuetta ns. tanssipaikaksi. Nyt sinne lattialle viritettiin teltta nuorisolle. . .
Ja jos tuo kaappi olisi mun. . . juu- maalaisin sen taatusti valkoiseksi:))



Tosi vanha potkukelkka<3




Puntteja, punnuksia, pannuja...


Juhannuskimppu<3


Ulkoa päin. . . suunniteltiin systerin kanssa, josko tähän tulisi heille tiskaus ja perunanpesu paikka. . .


Tuikitärkeä paikka eli huussi:D Oikealla puolella ihan kahden hengen huussi, edessä saa asioida yksikseen;)


Mummelin murukin sai ajaa antiikilla. Ihana "mäkiauto".

Nyt on näytetty siskon "tiluksia" ja palattu arkeen tänne kerrostalo lähiöön. Oma Villa lisääntyi tänään kaikella vanhalla, kuten mainitsinkin kirpputori kierrokset toivat tulosta;)

Nyt pidetään jälleen sadetta, ja taidan ihan töllöttää parit tv-sarjat pois boxista alta ja kaivaa jonkun herkkupussin esille ja ihan vain olla!

Olkaa tekin ihan huolettomia,

terkuin:Anne-Mari

P.S: mun Juhannusruusuni vielä näytän. . .


6 kommenttia: