perjantai 24. toukokuuta 2013

Sulat

Heipä hei,
mukavaa viikonloppua kaikille.
Kävin pikaisella kirppiskierroksella, saaliina tällä kertaa yksi emalikauha ja pitsikaulus. Niistä ei ole kuvia.
Postista hain odotetun kirjapakettini. Olen kanssa niin muistamaton, sillä olin niin siinä luulossa, että olen tämän Jeanne d´Arg Living Brilliant Reuse, tilannut etukäteen. No eipä sitä kuulunut mistään suunnasta vaikka kuinka odotin. Lopulta sitten tilasin tämän Sateenkaarentaa-nettikaupasta ja taas ei kuulunut, ja kun olen laiska lukemaan sähköpostia, olisin saanut tietää heti, että olen maksanut toimituskuluja liian vähän!! No NYT se kirja sitten tuli-meni melkein kolmeviikkoa mun hajamielisyyteni takia....mulla on vissiin ammattitauti: dementia?

Mä tykästyn vähän kaikkeen, joten kirjanmukana tuli suloisia fasaanisulkia......mä en uskalla kerätä luonnosta mitään sulkia, sillä luulen saavani heti jonkun kamalan lintuinfluessataudin;) Tiedä sitten onko nämäkään ns. puhtaita.....hyi.

Mutta ovat ne kauniita<3

Ja täällä paikkakunnalla loppuu ihana Torpparin Werstas enskuun puolenvälin jälkeen.......NYYH:(
Kävin Sannaa moikkaamassa, ostin parit kasvitaulut nekin Jeannen ja tarroja. Muuta kun mun huusholliin ei mahdukkaan! Nettikauppa on loppunut puodissa, ja loput tavarat myydään nyt hurjien alennusten kera, menkää hakemaan kaikki pois ale-hintaan!!!!!







Pitihän kirjoituskoneen saada ns. sulkakynä viereensä. Mustepullot on äidiltäni saatu.




Isukin armeijakuva, veteraani<3 Arvoisa paikka kuvalle, kaipaava enkeli vieressään ja uusvanha kirjelappu kyljessä

Mä laitan jotain lämmintä päälle ja painelen torkkupeittoni kanssa parvekkeelle kera tämän kirjan,
adios muruset:)

Anne-Mari

5 kommenttia:

  1. pitääpä poiketa tuolla Torpparin Werstaassa...harmi, kun sekin loppuu. Tuossa Piispanristilläkin oli sisustusliike, mutta kovin pian sekin lopetti.
    Mukavia lukuhetkiä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poikkea ihmeessä! Huomenna siellä onkin pihakirppispäivä, harmi kun olen töissä silloin!

      Poista
    2. Kävin Werstaalla ja Tunnelmapuodissa...ja pihakirppikseltakin sellainen pieni hylly löytyi keittiöön...:)

      Poista
  2. Hauska tuo sulka ja jotenkin romanttinen tuo ukkisi kuva :)

    Harmi, kun kivat puodit ja liikkeet sulkevat oviaan. Liekö tuo nettikauppa syö pieniltä liikkeiltä asiakkaita?!?

    Mukavaa viikonvaihdetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvassa on isäni. Joo puodin täti lähtee uusia seikkailuja kohti:) Tiedä vaikka joskus palaisikin takaisin. Mutta puoteja on lähellä ja netissä yllinkyllin;)

      Poista