lauantai 28. joulukuuta 2013

Joulun jälkeinen elämä

Heippa!

Sinne meni. Joulu.

Kiitos pukki ja hänen avustajat.

Tunnelma Mummulassa oli tiivis ja lämmin/hikinen. Ainakin minä podin kuumia aaltoja sujuvasti koko illan! Taisin jännittää. Myönnän;)

Kinkku onnistui. Kuusi ei varissut ennen aikojaan (muovia). Lahjan hankinnat olivat vissiin onnistuneet-ainakaan en kuullut vastamurinaa....

Ja pikkupoika:D Huh, sitä odottamisen tuskaa.....ja paketista mm löytyi se hartaasti toivottu robotti, joka käveli pitkin poikin iltaa lattialla ja mekkaloi....kiva kun veivät sen mennessään:)

Ja muori sai jotain vallan odottamatonta:


Monelle jo parinvuoden tuttujuttu, mutta mulle uusi. Kännykkä jossa ei ole nappuloita!! Tää oli ihan paras lahja i.k.i.n.ä. Nyt voin surffata missä vain ja milloin vain esim. täällä;)  Niin sitten kun opin käyttämään tätä. Kiitos mun lapsille, jotka vähistä rahoistaan tän mulle soi. Ootte ihania mukuloita<3


Sisko-kulta antoi tämän rintakorun. On tölkinnipsua, mitä lie lankaa kudottu ympärille ja helmi keskellä. Kunhan voi laittaa talvitakin päälle (ensvuonna) tämä koreilee takin kauluksessa. Kiitän<3


Valokirjain A. Aika kiva. Sopii romanttiseen sisustukseen tai ainakin tänne Mummulaan ihan hyvin. Nyt kun tuo dementia välillä uhkaa, ainakin muistan nimikirjaimeni, sen ensimmäisen. Joku jo ehdotti, että koko nimeni rakentais näistä ikkunalaudoille, mutta camaan hei. (tahallaan kirjoitettu väärin huom;))...lauta loppuu kesken!:D

Sitten ne pakolliset suklaat....ai ai ku kyljet on pehmeät ja iho kukkii.....,lahjakortti Tiffanylle (melkein, mut paikalliseen;)), sukkia, paituli, juotavaa, kukkia, kynttilää ym ym....
Eli kiltti olen ollut-kiitosta vaan!




Vielä lapsilta: kaunis kukkakori<3

Nyt ootellaan UuttaVuotta 2014 ja uusia kujeita. Entäs Ale-myynnit, joko ootte käyneet?

Mulla on parin viikon kuluttua pikkuinen lomanpätkä, silloin käyn jossain kierroksella. Muuten olen vain. Ja oottekos katsastaneet Elloksen uusia juttuja. Mä katsoin ja klikkasin. Tietty. Voi mun kaa. Mutta mä lupaan ensvuonna,....................että en lupaa mitään!!!!!!!! Hah:D

Mukavaa loppuvuotta ja ei marista säästä. Mitä nyt pikkuisen alkaa hatuttamaan!!

Terkuin: Anne-Mari

22 kommenttia:

  1. Kaunista teillä jouluna ja ihania lahjoja olet saanut. Tuo takkikoriste on hieno, ehkä voisi itsekin yrittää tehdä jotain vastaavaa. Minäkin sain lahjaksi ensimmäisen kosketuspuhelimeni ja yritän sitä opetella käyttämään. Parasta siinä on hyvä kamera! Aurinkoista loppuvuotta ja uutta alkavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Joo tässäkin on hyvä kamera, kunhan tässä oppii sitä käyttämään voi ottaa kuvia missä vaan. Muuten kuvaan ihan tavis digikameralla tänne blogiin.

      Poista
  2. Kilttinä sitä olla pitää - sä olet suoriutunut tosi hienosti!!!

    Toi puhelin on niin hyvä, että mä en enää nappuloihin vaihtais ☺

    Ai, niin ne alemyynnit - sinnekö ne mun rahat hupenee?! Hih, paree pysyä neljän seinän sisällä.

    Mukavia loppuvuoden päiviä, jos ei enää "törmäillä"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin;) No sinnehän ne hupenee....olen juu aika kaveri on kännykän kanssa. En kaipaa vanhaa enää.

      Poista
  3. Ihana puhelin ja sulla on kyllä ajattelevia lapsukaisia:) Pitääkin kävästa Elloksella, kiitti vain vinkistä! Ja ne alennusmynnit, sieläkin täytyy pistäytyä!! Mukavat lauantai illat sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne sai tarpeeksi mun vanhasta kun siitä oli äänen voimakkuus nappula rikki ollut jo aikoja sitten ja huutelin sujuvasti kaille: mitä?? häh?? nyt ei kuulu jne!!!

      Poista
  4. Kivoja lahjoja oot saanut, ihanat lapset sulla. ♥ Näppäinpuhelin on ihan so last season... :) Alemyynteihin en oo ehtinyt, kai täs vielä sinnekin pääsee... Kivaa lauantain jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne aika muruset<3 Parasta oli se ku 3-vuotias yritti näyttää mummelille "et mä näytän miten sitä käytetään...."

      Poista
  5. Täälläkin, erikoisesti tänään, on sää hatuttanut...AINA sataa...:)
    Ihanat lahjat...tuo puhelin on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että on satanut kaksi kertaa tällä viikolla: ekaksi satoi kolme päivää ja nyt neljä?!

      Poista
  6. Mulla taitaa olla sama luuri! :) Surffailu onnistuu mutta kommentteja en jaksa sen kanssa oikein näpyttää. Muuteskin mukavat meiningit siellä :)
    Aleissa en ole (onneksi) ehtinyt käydä..
    Mukavia vuoden viimeisiä päiviä sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on se näpyttely vähän sellaista...sormenpäät osuu aina naapurinkin puolelle:) No onneksi on läppäri;)
      Samoin sinulle hyvää uuttavuotta<3

      Poista
  7. Minullakin on samanmoinen luuri ja on kyllä kätevä:) Ihanaa loppuvuotta sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Taitaa olla suosittu:) Samoin sinulle hyvää uuttavuotta!

      Poista
  8. Oi ihania lahjoja <3 mä olin vissiin ollut kiltti vaan miniäkokelaalle (17-v) kun ainut lahja minkä sain oli hältä :D

    VastaaPoista
  9. Sä oot ollut tosi kiltti, kun oot saanut nuin ihania lahjoja!
    Mukavia uusia vuosia! toivoopi Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiltti juu....ja joskus sitten taas en...mut onneksi tontut ei ole näköjään silloin täälläpäin liikkuneet:0 Hyvää uuttavuotta!

      Poista
  10. No oot kyllä ollut hurjan kiltti,kun noin ihania lahjoja sait :) !! Tuo valokirjain on toooosi kiva!
    Kovasti tekis mieli vähän katsastaa alet,mutta lompakko taitaa näin joulun jälkeen olla täysin eri mieltä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää kans odottaa tilipäivää ja silloin on jo alelaarista hupeneet pois kaikki ne mitkä haluan....mut sellanen kiertelypäivä ja joku kiva ruokapaikka lopuksi olisi ihan luksusta tän kiireen jälkeen:)
      Ootan et jouluvalot saa riisuttua pois, ja sit toi A-kirjain pääsee paremmalle paikalle;)

      Poista